Malatya’ya gelen Gönül Köprüsü öğrencileri, Kale ilçesini gezdi.

izollu

Samsun’dan Malatya’ya geçtiğimiz Cumartesi günü gelen 200 kişilik Gönül Köprüsü Projesinden öğrenciler hazırlanan gezi programı kapsamında, önce İnönü Üniversitesi Kampüsü’nü gezdiler. Ardından Kale İlçe Kaymakamlığı ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Kömürhan Mevkii Köprü Restoran’da yemeğe katılan öğrencilerin programına Kaymakam Osman Bilgin, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Bulut, İl Kültür Turizm Müdürü Bahaeddin Kabahasanoğlu, İlçe Milli Eğitim Müdürü, Ünal Akbaş, Malatya Karadenizliler Dernek
Başkanı Murat Ak, daire amirleri müdür yardımcıları katıldı.

Burada konuşma yapan ilçe Kaymakamı Osman Bilgin, kendisinin ve Milli Eğitimi Müdürünün de Karadenizli olduğunu hatırlatıp, “Burada Karadeniz bölgesinden daire amirleri ve müdürlerini de ağırlamaktan ve beraber olmaktan memnun olduk. Oldukça anlamlı sizleri bizlerle buluşturan ve bu projeyi hazırlayan bakanlığımıza teşekkür ediyoruz” dedi.
İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Bulut ise “Gönül Köprüsü Projesi 3. yılında devam ediyor. Bakanlığımız ile Türkcell işbirliği ile hazırlana anlamlı ve güzel bir proje bu projede görev yapan Samsunlu ve Malatyalı ekiplere mihmandar öğretmenlerimize teşekkür ediyorum. Tüm öğrencilerin ilk kez geldikleri ilimizden memnun olarak ayrılmalarını temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Ünal Akbaş da, öğrencilerin isteğini kırmayıp memleketi Samsun’a ait bir türkü söyledi. Öğrenciler ise Malatya yöresine ait Etek Sarı Türküsünü hep birlikte söyleyerek eğlendiler.
Kale İlçesinde baraj kenarı sahil yolu ve iskelesinin gezilmesinin ve hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından Malatya Mismiş Park Fuar alanını da gezen öğrenciler akşam yemeğinin ardından kaldıkları pansiyonlara döndüler.
Gönül köprüsü öğrencileri, Cuma sabahı saat 09.00’da kaldıkları Fen Lisesi’nden Samsun’a hareket edecek.

Kısa adres:

Yazar - 23 Haziran 2010. Kategori Izollu Haberler. Bu yazıya yazılan yazıları RSS üzerinden takip edebilirsiniz RSS 2.0. Yorum yazabilir veya geri izlemede bulunabilirsiniz.